Saturday, June 7

Vineri seara dupa birou

Vineri seara, nimic special, doar ca s-a terminat saptamana (din punct de vedere profesional), si incepe week-end-ul. Urmeaza drumul meu spre casa, lung si anevoios ca oricare dintre drumurile spre casa, ale oricarui bucurestean, care merge spre casa. Am plecat cu autobuzul spre casa, drum care de regula dureaza intre 45 de minute si o ora. fiind singur, numai eu cu muzica mea si cu aparatul foto m-am decis sa ilustrez cumva acest drum si sa il postez in cele ce urmeaza. Asa ca din pur egoism, in aceasta zii de vineri refuz sa merg singur catre casa, ci de aceasta data am sa va tarasc cu mine. Enjoy!








si ca sa nu se incheie asa pur si simplu, in cele ce urmeaza, ilustrat video, traficul de vineri seara de la Petrom-ul dinaintea podului Baneasa si statia lui 131 de la Antena 1.



dupa minunatul periplu in care ati fost tarati, se ridica si o morala:
incercati pe cat puteti sa o luati la pas, oricand si in orice situatie!

No comments:

Post a Comment

p r o f i l e


Copyright © carlibux 2011. All right reserved