Monday, June 9

Gundam


Roboti, desene animate, copilarie ... anime - manga. Asta mi-a adus intalnirea de azi cu mama mea. Am fost astazi cu ea la Carturesti sa imi iau niste carti, printre care s-au numarat si : 3 numere Otaku, Tha Manga Bible si 500 Manga Heroes & Villans. Astfel mi-am amintit de Gundam, celebra serie de animatie japoneza care a inceput pe undeva prin 1979, gratie lui Yoshiyuki Tomino. Este aproape imposibil pentru un baiat de varsta mea sa nu fi vazut pana acum macar un episod din seria Gundam. Cine s-ar fi gandit ca baietelul care se uita fascinat acum 18 ani la aceste desene animate, va privi si altfel aceasta mareata colectie japoneza - din punct de vedere stilistic, tehnic si chiar a CGI-ului 3d.
Mda... am crescut dom'le, da' tot la robotei si fantasme manga am ramas. Hai ca va dau si voua din colectia mea, sa nu ziceti ca-s nasol.
Acum pe bune, chiar merita sa vedeti o serie Gundam daca nu ati facut-o pana acum.





















No comments:

Post a Comment

p r o f i l e


Copyright © carlibux 2011. All right reserved