Monday, June 2

Delta Dunarii - Jurnal de calatorie part 2

Adi si Ancuta in barca

Folosind cu drag noul aparat foto

Delta pe unul din canale...

O testoasa ce se incalzea la soare

Casa de lux in Delta

Pelican ce probabil ar fi dat si el la stiuca

Adi pregatindu-se de pescuiala

Stuf si apa

Delta pe unul din canale...

Close-up Adi

Lanseta si mulineta mea

Incercand sa leg o rotativa

Delta pe unul din canale...

Delta pe unul din canale...

Creca' muream de cald.. sau de somn?

Marea captura...

Vasla pleoscaind lin in Delta

Doi ochi, ce sa este oare.. este o braosca stand la soare!

Probabil o alta alga..

Adi..bagand ceva in masina

Curte interioara "La Traian" link

O cariera...

Asin sau magar?

cam asa arata si relatia mea cu biserica (in paragina)

detaliu al credintei

..s-a terminat, tata

Barcagiu ce-si transporta bicicleta - Tulcea

Ambarcatiune ancorata - Tulcea

.. si plantele se simt bine .. nu-i asa?

Adi fascinat de ceva din Tulcea

barca in Tulcea

banc de pesti .. ha ha ha

pietricele macro-ite

ganditoru' de la Tulcea

Lumina excelenta am prins 1

Lumina excelenta am prins 2

pescar in Tulcea

pluta pescarului din Tulcea

broasca in mal

noi

mai stam la o tigara?

pazea ca sare Adi!

pazea ca sar si eu!

buburuza lemnificata pe volan

strand Tulcea

No comments:

Post a Comment

p r o f i l e


Copyright © carlibux 2011. All right reserved