Wednesday, August 27

My own Jack!


Toti cei care ma cunosc stiu ca sunt fan inrait Tim Burton, respectiv Nightmare Before Christmas, deci si fan Jack Skellington. Cred ca din primul moment in care l-am vazut mi l-am dorit, si iata, ca acum o dorinta mi-a fost indeplinita! Acesta este Jack, Jack Skellington la marime reala dupa macheta cu care a lucrat Tim Burton in senzationalul sau stop-motion. Are 20 de capete de schimb cu expresii diferite, articulatii si multa multa teatralitate. Ma simt cu adevarat norocos ca am una din creatiile lui Tim Burton la indemana, si fiti convinsi ca vor urma multe poze in care Jack va fi protagonist. Am un Jack propriu ... ceea ce va doresc si voua!
Va las in compania a secventei Jack's Lament, una din preferatele mele!

Jack's Lament - The Nightmare Before Christmas



















Thanks to: Ancutza

1 comment:

p r o f i l e


Copyright © carlibux 2011. All right reserved