Friday, April 11

wii


uuiii ... am primit consola Wii cadou de ziua mea! MULTUMESC prieteni :D
Sunt fascinat de ceea ce poate sa faca aceasta consola.

"Wii este o consolă de jocuri, cea de-a cincea produsă de Nintendo, care a intrat la vânzare pe 19 noiembrie 2006 în SUA. A sosit ulterior în Japonia pe 2 decembrie, iar în Europa a ajuns şase zile mai târziu. Lansarea consolei Wii s-a dovedit un succes comercial atât în SUA, cât şi în Japonia şi Europa. Consola nu este la fel de puternică ca Xbox 360 şi PlayStation 3, competitorii săi, însă este mai ieftină și are un sistem de control inovator. Pe 12 septembrie 2007, Financial Times a anunțat că Wii a devenit cea mai vândută consolă din generația curentă.Wii Remote (poreclit şi "Wiimote") este controller-ul consolei Wii. Are formă de telecomandă, şi este dotat cu senzori de mişcare. Cu Wii Remote jucătorul poate să controleze personajul unui joc prin miscarea controller-ului.
Mai mulţi utilizatori s-au plâns deja de faptul că Wii Remote are o coardă de ataşare foarte subţire care se poate rupe în timpul jocului. Drept urmare, controllerul zboară prin încăpere şi nu de puţine ori se opreşte direct în ecranul televizorului. Nintendo consideră că nu există nicio problemă, dar a schimbat coarda de atașare cu diametrul de 0,6 mm cu una mai rezistentă cu diametrul de 1 mm. În același timp, Nintendo trimite gratuit o coardă de atașare nouă orcui dorește să o schimbe pe cea veche." wikipedia
Mie personal nu mi s-a intamplat inca sa imi zboare telecomanda, insa nu-s departe deoarece unele jocuri sunt abuziv de interactive :))

Deocamdata am 3 jocuri dintre care Rayman Raving Rabbids si NFS Pro Street le-am primit de la colegii mei de la BDR, care mi-le-au facut cadou tot de ziua mea.







Rayman Raving Rabbits.gif

No comments:

Post a Comment

p r o f i l e


Copyright © carlibux 2011. All right reserved