Wednesday, April 2

Putin vs Bush

Avem aici "cei mai puternici oameni de pe Pamant" (asa cum le place celor din presa sa sublineze, cel putin zilele astea), mi se pare absolut magnific contrastul intre cei 2 lideri mondiali Vladimir Putin si George W. Bush.
As supune la vot, pentru a vedea parerea celor de varsta mea, spuneti-mi voi, vazand aceste 2 personaje, daca nu se potrivesc cei doi, cu tara pe care fiecare o reprezinta.
Parerea mea: Bush o caterinca mondiala fara indoiala, Putin poate cea mai reprezentativa figura prezidentiala rusa, un tzar modern, un Ivan cel Groaznic al zilelor noastre.
In orice caz, noi gazduind aceste somitati (unii mai mult, altii mai putin), o sa avem parte de trei zile de cosmar, mi-am dat seama de asta venind azi spre lucru, a fost poate pentru prima oara cand am simtit o atmosfera "orwelliana" in Bucuresti, atata securitate, atata ordine, numa nu ni se zicea sa mergem in sir indian pe strada ca in rest ...
Ajungand la intersectia Bucuresti-Ploiesti - Bvd. Aerogarii, am avut de asteptat pentru a traversa aproximativ 3-4 minute, timp in care am avut timp sa numar 3 sniperi, vreo 12 politisti, si SPP-isti o groaza. aaaa si am vazut si un d'ala cu casca in ureche si cu privire "scanner"...ce fatza scarbita putea sa aiba.. dar hai ca ma departez de la subiect..
Sunt scarbit de faptul ca jegosii s-au mobilizat abia cu ocazia summit-ului Nato sa vopseasca garduri, borduri si alte lucruri normale care trebuiau sa se intample fara sa vina altii sa ne vada..
Concluzia mea .. acest summit este o parada a puterii, o demonstratie de "cat de gros mi-e lantul meu de presedinte" si "cat de prosti sunteti voi .. astia ... astia care ne-ati ales".
Bine ati venit dragi presedinti, simtiti-va ca acasa, bucurati-va de tot ceea ce s-a organizat pentru voi.. Basescu ne-a bagat pe toti la cutie si noi stam ca loazele si zicem ... "moaa, ce tare ..au venit cei mai puternici oameni din lume la noi, in sfarsit Romania inseamna ceva."
Summit rapid va doresc! (sa scapam odata de nebunia asta)

No comments:

Post a Comment

p r o f i l e


Copyright © carlibux 2011. All right reserved