Sunday, May 18

..si a fost Moonspell

A fost Moonspel, a fost mult prea fain concertul, nu am avut pleata.. dar am dat din cap, atmosfera frumoasa, popor mult. Fernando Ribeiro este un solist cu o voce dementiala, multa putere, si mult sarm. Foarte aproape de romani, s-a adresat publicului cu mult drag, a pomenit chiar si de prietenii sai din trupa romaneasca God din Iasi, care si ei isi incheie concertele cu Alma Mater, ceea ce a facut si Moonspell in Bucuresti. Am avut si luna plina, ce mai.. frumos, frumos, frumos...mai vreau! As mai scrie o groaza despre concertul ce tocmai s-a intamplat, insa am ragusit complet si nu ma mai simt in stare. Concluzia: am vazut si auzit Moonspell live ceea ce va doresc si voua!








Moonspell - Everything Invaded


Moonspell - Alma mater - live Bucuresti

2 comments:

p r o f i l e


Copyright © carlibux 2011. All right reserved