Tuesday, May 13

Harrison Ford


Din cand in cand mai apuc sa ma mai uit ja Jay Leno si al sau show, si aseara se pare ca a fost una dintre acele dati, deoarece am prins showul lui, care il avea ca invitat de aceasta data pe Harrison Ford, unul dintre actorii care au scris istorie (pentru mine, in rolul lui Han Solo - Star Wars). Eu m-am distrat de minune aseara vazandu-l pe acest om care a imbatranit si totusi a ramas tanar, vivace si surprinzator de sarmant. Ceea ce m-a facut sa postez despre el este o actiune la care a luat parte, o actiune menita sa traga un semnal de alarma in legatura cu taierea padurii amazoniene ... deci omu' este ecologist, ceea ce imi place, si iata in cele ce urmeaza si spotul:




Am reusit sa gasesc pe youtube si emisiunea lui Jay Leno din 9 mai care l-a avut ca oaspete pe Harrison Ford, asa ca pentru cei ce sunt interesati iat-o taiata in doua bucati, ca deh si NBC-ul trebuie sa traiasca si pentru asta au si ei reclame, motiv pentru care emisiunea are 2 parti, dar un singur Harrison Ford! :P

The Tonight Show - 9 mai - Harrison Ford - part I


The Tonight Show - 9 mai - Harrison Ford - part II



No comments:

Post a Comment

p r o f i l e


Copyright © carlibux 2011. All right reserved