Monday, May 5

Nissan 350 Z


Alaltaieri ne-am hotarat sa mergem la Râşnov, eventual Bran. Am ajuns la Râşnov, insa n-a fost cale sa vedem cetatea pentru ca se pregatea raliul Brasovului si drumul era blocat. Fiind acolo totusi, nu m-am putut abtine si am mers sa vad daca vad vreo masina mai rasarita, si... surpriza! Intre masinile de raliu ce se aflau acolo, ceva galben mi-a furat privirea, un Nissan 350 Z, intamplator una dintre masinile sport ce se regaseste in preferintele mele. Asa ca am pus mana pe aparat si am fotografiat-o, fotografii pe care ma simt dator sa le impartasesc cu voi, mai ales cu pasionatii de masini. Iata in cele ce urmeaza o masina cel putin frumoasa.
















.... pentru nelamuriti .. da! are NOS (nitrous oxide) - iata si pentru cei care nu stiu ce este nitrous oxide, un link: nitrous oxide

No comments:

Post a Comment

p r o f i l e


Copyright © carlibux 2011. All right reserved