Tuesday, March 3

"Casa Burton" - arhitectura cu stil


In cercul meu de prieteni este mai mult decat clar ca sunt fan declarat Tim Burton. Motiv pentru care tot ceea ce aduce a Burton sau este Burton ma atrage ca lumina neonului pentru sarmanul licurici. Anul trecut, Soa (ze' boss) mi-a aratat in Bucuresti o casa pe care o consider cea mai frumoasa constructie civila, si anume o casa (cel mai probabil a unui arhitect) care aduce cu ceea ce Tim Burton ne desfata in toate creatiile sale, si anume constructii si forme bine definite, si cu toate acestea parca ireale. Am gasit cu ajutorul street view-ului beta romanesc (pe care il puteti explora si voi la adresa norc.ro), aceasta casa fotografiata, astfel vindecandu-ma de parerea de rau pe care o aveam in legatura cu faptul ca nu am apucat sa o fotografiez niciodata. Iata imaginile care cu siguranta vor vorbi de la sine.




Am blurat restul ambientului, mai ales pentru faptul ca poate omul care locuieste acolo nu vrea pelerinaj in jurul casei lui , insa daca aveti rabdare si interes o puteti gasi pe street view. Felicitari arhitectului si sunt convins ca acei copii care locuiesc in aceasta casa sunt foarte fericiti sa se intoarca de la scoala in casuta lor ireala si, nu-i asa plina de originalitate si stil. Inca odata toata admiratia mea arhitectului.

Thanks to: SOA

No comments:

Post a Comment

p r o f i l e


Copyright © carlibux 2011. All right reserved