Tuesday, July 15

munca de seara


Iata-ma asadar, dragi prieteni, la munca la ora 20.50, calare pe doua calculatoare (pe unul instalez Vista, iar celalalt e al meu), si stau cu morcovu cat casa, ca tre sa ajung totusi si acasa, pentru ca Goldie trebuie hranita. Totusi ma tin de promisiune si am sa repar un calculator pe care tot eu cu manuta mea am reusit sa il "bulesc". Maine va fi o alta zi, o zi in care vor merge ca unse cele doua calculatoare, si o zi in care o sa reintru in normal... pana atunci ma gandeam ca ar fi fain sa pot face switch de monitoare (fizic), la fel cum face si vista cu combinatia WIN+Tab (switch windows)... ma rog asta fiind o glumita, asa mai de IT-ist :P. Hai sa aveti o seara buna, si eu sa imi vad catzaua hranita!


No comments:

Post a Comment

p r o f i l e


Copyright © carlibux 2011. All right reserved