Sunday, July 27

I'm back!


Dupa o absenta de aproape 5 zile m-am intors! Pregatit sa alimentez virtualul cu parti ale vietii mele si astfel sa calatorim impreuna. Absenta mea motivata, a fost cauzata de o minunata surpriza, ce mi-a fost oferita de oameni minunati alaturi de care am norocul sa traiesc. Astfel, iata-ma intors sanatos si voios de la BALCIC - Bulgaria. Pregatiti-va, vor urma posturi minunate presarate cu clipe si imagini traite zilele astea la Balcic, insa pana atunci va las alaturi de o scurta introducere despre Balcic:
________________________________________________________

Balcic (în bulgară Балчик) este un oraş la ţărmul Mării Negre, în nord-estul Bulgariei, regiunea Dobrici, la o distanţă de 42 km de Varna. În prezent este una dintre atracţiile turistice ale Bulgariei la Marea Neagră. În perioada 1913 - 1940 a aparţinut de Regatul României împreună cu restul Dobrogei de Sud, în urma celui de al doilea război balcanic (iunie - august 1913). În 1940, Cadrilaterul, inclusiv Balcicul, a fost redobândit de Bulgaria.

Aici se află Castelul din Balcic, reşedinţa de vară preferată a Reginei Maria, înconjurat de o la fel de celebră grădină botanică unicat în Europa centrală şi de est, în special datorită colecţiei de cactuşi.

Datorită versanţilor de calcar din perimetrul său, localitatea a fost supranumită Oraşul Alb. Întreaga zonă a fost numită Coasta de Argint din aceleaşi motive. - sursa: wikipedia-Balcic


No comments:

Post a Comment

p r o f i l e


Copyright © carlibux 2011. All right reserved