Monday, July 14

Diary of the Dead - George A. Romero


Tocmai am vazut ultima creatie a lui George A. Romero (unul dintre titanii horror-ului), si anume Diary of the Dead (imdb). Un film pe care vi-l recomand, el incadrandu-se intr-o bine cunoscuta maniera de abordare a genului, si anume cea semnata de Romero. Un horror bun, tipic Romero, cu mult sange, brutalitate, zombie ... un film asa cum imi place. Unii s-ar putea intreba: "cum puteti sa va uitati la astfel de filme" ... ei bine nici eu nu as putea sa raspund mai bine decat a gandit-o "tata"Romero, si aici o sa citez dintr-un pasaj din film:

"- Hai, Debby. Filmai mai bine ca mine.
- Da, de aceea m-am oprit. Nu vreau sa ajung ca tine.
Sunt mai mult de 200 de milioane de camere in mainile oamenilor...
bloguri, inregistrari...O slujba buna in jurnalism...
Ne pune media fata in fata cu ceea ce se intampla...
Milioane de oameni care transmit propriile lor viziuni.
"Obligati", cum se spune... Jason a fost obligat.
...Nu l-am mai vãzut niciodata asa.
Ce ni se intampla cand vedem ceva ingrozitor? Un accident oribil pe autostrada.
Ceva care ne impiedica sa mergem mai departe.Ceva ce ne tine pe loc.
Nu ne oprim sa ajutam.
Ne oprim sa privim!"
..cam asta cred ca e explicatia..intr-un mod ciudat ne atrage, uratul, grotescul, brutalul..probabil ca are o frumusete.. nu imi dau seama exact, ceea ce stiu insa cu certitudine este faptul ca ma atrage.. poate ca deh..sunt eu mai intunecat. Anyway Diary of the Dead este un film ce nu trebuie sa va scape!


Diary of the Dead - Official Trailer








George A. Romero pe platoul de filmare

No comments:

Post a Comment

p r o f i l e


Copyright © carlibux 2011. All right reserved