Thursday, July 8

Team Fortress 2 - wainting for engie

Gata cu prostiile! Vine! Inca 24 in acest moment si vine!

Team Fortress 2 Engieneer Update
_____________________________________



Am facut crafting de mi-au sarit capacele, nu mai am nici o arma, dupa cum se poate observa cam acesta este backpack-ul meu in acest moment, si n-am avut sansa sa imi pice The Golden Wrench, dar ii puteti vedea pe norocosi aici.


Oricum cu toate astea, sunt extrem de incantat de cei de la VALVE si de creativitatea de care dau dovada. Povestea din Team Fortress 2 se leaga foarte bine, cu ajutorul noului comic [Loose Canon] pe care l-au lansat in urma cu cateva zile.

Dupa cum ziceam, in asteptarea update-ului hai sa vedem ce ne-a fost dezvaluit pana acum:

The Wrangler: remote control asupra sentry-ului, shield ..eh..vedeti si voi


Frontier Justice: nu are random crits, in schimb are Revenge Crits, din nou ... vedeti si voi


Urmatoarele 3 fotografii le-am gasit intr-un easter egg pe pagina update-ului (cautati-l si voi),
si din cate observ engieneer-ul va avea posibilitatea de a-si impacheta si muta sentry-ul in caz ca locatia initiala nu ii convine. Sweet!




O noua harta payload (cartulet asa cum ne place noua sa ii spunem), aceasta harta se va numi Hightower si va fi situata in varf de munte



Ni s-a dezvaluit si harta badland-ului stapanit de MANN Co., locul unde se desfasoara lupta perpetuua a celor 9 mercenari angajati de Red si Blue.


O fotografie cu cei 9 mercenari, stramosii celor de azi (Abraham Lincoln as pyro?)


Nu stiu ce faceti voi, eu vreau sa vad daca prind totusi un golden wrench, pentru ca ... zau ... e bestiala:



No comments:

Post a Comment

p r o f i l e


Copyright © carlibux 2011. All right reserved