Friday, July 2

Rammstein in Bucuresti


HA! Se apropie week-end-ul, este vineri 2 iulie 2010, si a trecut aproape o saptamana de la Sonisphere, si anume de la ce ma interesa pe mine, si anume: Rammstein pentru prima oara in concert in Romania.
Am fost la concert, a fost absolut FABULOS, de altfel exact asa cum m-as fi asteptat sa fie un concert Rammstein. Pentru cei care au ratat aceasta ocazie, voi posta in cele ce urmeaza cateva video-uri de pe youtube, inregistrate la acest concert, pentru a va da seama de proportiile spectacolului pe care l-a oferit Rammstein si in Romania. Acest concert a incheiat pentru mine cel mai frumos week-end, dat fiind faptul ca sambata eu si Ancuta ne-am casatorit (dupa cum zicea Ana, in aceeasi zi cu concertul Metallica). Va las pe acorduri de Rammstein si va doresc sa aveti parte de ceea ce am avut eu week-end-ul trecut! Am zis, sa fie Rammstein:


























Thanks to: Coco, Roxet

No comments:

Post a Comment

p r o f i l e


Copyright © carlibux 2011. All right reserved