Tuesday, November 24

Soimu' patriei


subsemnatul pe vremea cand era soim!

re-edit 26.11.2009_____________________________________________

Se pare ca fotografia cu mine ( falnic soimulet al patriei), l-a inspirat pe prietenul si artistul plastic Ionut Robert Olaru, si mi-a facut un deosebit cadou - aceasta minunata interpretare a fotografiei cu mine - eu micut soimulet tinand in mana un tablou cu o fotografie cu mine de la absolvirea Universitatii de Arte Plastice - Bucuresti.

Multumesc Ionut!






click pe imagine, pentru a o vedea full size

3 comments:

  1. Da ce Silviule ai fost pionier? :) Eu tin minte ca in toamna lui 1990 eram in clasa I si era primul an de la revolutie. Daca e poza de la gradinita atunci nu mai tin minte. Dar la sc sigur nu am fost ca au trecut vremurile. De fapt am fost colegi de clasa dar nu din clasele primare ci din clasa a VI sau a VII a parca.

    ReplyDelete
  2. Nu am mai apucat sa fiu si pionier, am fost doar "soim al patriei" - asta era la gradinita.
    Iar noi doi Ionel, am fost colegi incepand cu clasa a VI-a pana intr-a VIII-a

    ReplyDelete
  3. Ma bucur ca ai tinere de minte. Eu nu mai tineam minte exact. :)

    ReplyDelete

p r o f i l e


Copyright © carlibux 2011. All right reserved