Tuesday, February 10

Evolutia windows



Astazi am gasit pe un forum discutii despre Windows Vista 7 Beta, ceea ce m-a amuzat si vreau sa impartasesc cu voi este argumentul pertinent pe care cineva l-a sustinut despre evolutia windows-ului si mintile inguste, cu care am si eu de-a face zi de zi. Iata discutia asa cum am gasit-o:


JohnDoe: "cel mai mare avantaj, parerea mea, este ca mai exista si ca s-a inventat winxp. curios sunt daca s-a modificat in vre-un fel porcaria de release vista, care se pare, ca a fost un mare esec, avand in vedere ca la scurt timp dupa lansare apare acest win 7 care nici macar nu se prezinta ca fiind o versiune de vista imbunatatita, ci un nou OS."


JohnDoe2: "asa cum si 2000 a fost un windows revolutionar si cu o groaza de probleme, asa este si vista... pe vista daca ai ram nu simti nici o problema. acum am windows 7 si e super ok. vista consider ca a fost un windows de tranzitie. mie mi-a placut si el..."


InspiredGuy: "Ce ne place sa ne dam conservatori pentru ca avem conserve de calculatoare pe care numai conserva de windows xp poate rula ok ... Daca mai are cineva idei gen conservant in cap rog neaparat sa incercati windows 95, aud ca performantele cresc cu pana la 99% pe windows 98 fata de XP si cu pana la 250% pe windows 95, astea toate fata de Vista intr-adevar au cu peste 1000% performante imbunatatite in CS (ca atlceva voi nu va jucati), notepad, word si hi5.

Vista ca si Seven sunt DOUA sisteme de operare. De tranzitie sau nu (care sistem de operare nu a tranzitionat in altceva ???), sunt doua sisteme dedicate utilizatorilor cu hardware din prezent. Cei care calatoresc in timp va rog eu frumos sa nu mai comentati OS-uri daca nu ati testat, nu aveti hardware, nu lucrati la Microsoft sau utilizati calculator cum folosesc eu tamaia pls"

No comments:

Post a Comment

p r o f i l e


Copyright © carlibux 2011. All right reserved