Saturday, December 27

SMS-uri de Craciun


Iata dragilor ca a trecut si craciunul, si ma uit cum au curs si in aceasta perioada mesajele text sau pe scurt SMS-urile. Unele mai formale, cordiale, template-uri, altele mai personale dar toate tastate cu drag si in spiritul sarbatorilor. Toate pline de bucurie. Si pentru ca e pacat sa se piarda am zis sa le adun pe blogu-mi, ceea ce s-a si intamplat dupa cum urmeaza:

1.
"Fie ca aroma de brad, portocala, colindele, cozonacul cald si mirosul de iarna ... fara zapada sa av umple inimile de bucurie si liniste! Craciun Fericit!!!"

2.
"Sarbatoarea Craciunului sa va umple casa de bucurie, viata de sanatate si sufletul de lumina. Craciun Fericit si un an nou plin de succese!"

3.
"Craciun cat mai fericit & a Happy New Year!"

4.
"E usor sa trimiti ganduri bune celor dragi, e greu sa alegi cuvinte potrivite, dar e frumos sa ai prieteni carora sa le spui Craciun Fericit! La Multi Ani!"

5.
"Mosu nu e Rudolf bai betive! La multi ani!"

6.
"Un craciun cat mai dinamic! Sarbatori fericite!"

7.
"Eu cu tine am terminat-o pentru totdeauna! ...pana aici a fost, am aflat ce ai spus si ce ai facut... nu ma mai pot preface ca nu stiu nimic... nu-ti mai permit sa zici astfel de lucruri...de la tine nu m-as fi asteptat niciodata, eu am avut incredere in tine si tu ce ai facut??? .... ai spus la toata lumea ca mos Craciun NU EXISTA!!!!"

8.
"Un craciun fericit! Sa gasiti "sub brad" tot ceea ce va doriti! Multa sanatate si impliniri alaturi de cei dragi!"

9.
"Craciunul este vremea miracolelor, cand visele se implinesc, o sarbatoare ce ne aminteste ca viata este o binecuvantare. Colindul sfantdin noaptea de Craciun sa va gaseasca alaturi de cei dragi cu belsug pe masa si iubire in suflete. Sarbatori fericite!"

10.
"L-am prins pe mos! STOP. Il torturez! STOP. Oaaa ce de-a cadouri! STOP. Trimit sacul la tine! STOP. Ma duc dupa iepuras! STOP. Sa vezi ce ii fac! STOP. Vrei friptura?"




Supun aceste 11 SMS-uri la vot, astept comment-urile voastre, cu alte exemple si un vot pentru unul dintre aceste 11. Sarbatori cu bine!

DA..ESTE ADEVARAT CA PENTRU GRAFICA AM FOLOSIT SONY ERICSSON W810i,
JUSTIFICAREA MEA FIIND CA ACESTA ESTE TELEFONUL MEU,
SI CA MI SE PARE UN TELEFON MULT PREA BUN CA SA NU IL PROMOVEZ. :D

No comments:

Post a Comment

p r o f i l e


Copyright © carlibux 2011. All right reserved