Sunday, March 30

TOSHIBA Satellite A200-1YW

De joi 27 martie 2008, pot spune ca sunt fericitul posesor al acestei minunatii :D
satellite20a200d.jpg
Tehnologie: Intel® Centrino® Duo processor technology featuring Intel® Core™2 Duo Processor T5450, Intel® PRO/Wireless 3945ABG network connection and Intel® GM965 Express chipset, 1GB DDR, DVD-Writter, HDD 160 GB, display - size : 15.4" type : Toshiba TruBrite® WXGA TFT High Brightness display, internal resolution : 1,280 x 800, placa video: Intel® GMA X3100, memory amount : up to 358 MB total available graphics memory with 2 GB system memory, 2 x memory slots, 1 x Express Card™ slot, i.LINK® (IEEE 1394), external microphone
,headphone (stereo), 5-in-1 Bridge Media slot (supports SD™ Cards, Memory Stick®, Memory Stick Pro™, MultiMedia Card™, xD-Picture Card™), (Left 2, Right 2) x USB 2.0, integrated 1.3 Megapixels Video Camera, Wireless Technology : Wireless LAN (802.11a/b/g), Wireless Technology : Bluetooth®, Physical dimensions: W x L x H : 362 x 267.8 x 33.5 (front) / 39.3 (rear) mm
weight : starting at 2.72 kg

Sistem de operare: Genuine Windows Vista® Home Premium Edition

Sunt foarte mandru de noua achizitie, am si muncit mult e drept ... insa pot considera ca mi-am facut un cadou frumos de ziua mea, ceea ce va doresc si voua! (sa aveti parte, nu sa imi faceti :P )

2 comments:

  1. nu ai putea cumva copia dvd/cd ul care vine cu el ca sa pot sal downlodez.

    te rog al meu sa dus in draq

    ReplyDelete
  2. salut! Laptopurile care vin cu sistem preinstalat nu au cd, asa a fost si in cazul meu. Insa nu fi dezamagit, pentru ca cei de la toshiba au un suport foarte calumea pe site-ul lor. Tocmai editat postul si am pus link catre site-ul toshiba/support

    ReplyDelete

p r o f i l e


Copyright © carlibux 2011. All right reserved