Wednesday, May 2

Pegas - se intoarce!

 

Cea mai cool bicicleta a tuturor timpurilor se intoarce! 

Una dintre cele mai frumoase amintiri pe care le am din copilarie, este legata de un pegas, o varsta frageda si Maramures.
In Maramures am invatat eu sa merg pe bicicleta, si am inceput pe un pegas verde - modelul cu saua lunga. Tin minte si ma hlizesc de fiecare data cum, dupa doua zile de dat pe ulite, m-am hotarat sa imi dau drumul din varful dealului - pentru ca nu-i asa - acel "Harley romanesc" iti inspira incredere. 
Asa a si fost, am avut parte de o coborare fantastica, insa pe masura ce ma apropiam de sfarsitul dealului m-am panicat, si cum dealul se oprea intr-o piata, impactul mi-a fost amortizat de doua genti mari si doua babute. 
IMI PARE RAAAAAU! 
Oricum sunt senzatii cum numai pe Pegas pot exista, si nu zic ca e o bicicleta a caror frane nu tin, ci zic ca este o bicicleta a vremurilor frumoase. 

Si de la sfarsitul lunii apare din nou pe piata romaneasca, la un pret intre 1000-1300 ron (un chilipir, zic eu, pentru aceast model fantastic).  Doi antreprenori romani, Andrei Botescu si Alexandru Manda au facut posibila aceasta resuscitare a veritabilului brand romanesc. Eu unul abia astept sa imi achizitionez un Pegas! 

VOI?










bicicletapegas.ro

facebook.com/bicicletelepegas

1 comment:

  1. I went through this phase awhile back when I was obsessed with looking at images of vintage bikes on the internet. I even considered buying an old junker--anything that had character but needed some love--on eBay and refurbishing it. Anyway, this post made me recall that interesting phase in my life. Thanks.

    ReplyDelete

p r o f i l e


Copyright © carlibux 2011. All right reserved