Tuesday, March 30

Scrisoare deschisa catre Iepuras

blood bunny Aeson by ~nightlightwolf

Draga Iepurasule,

Avand in vedere ca nu sunt si nu voi fi niciodata cuminte, mi-am permis sa trec pe lista de dorinte din anul acesta, ceea ce numai prin propria-mi munca voi avea, si anume: o pereche de casti Sony MDR - XB500 si o placa de sunet SB Creative Titanium Fatality ( pentru nelamuriri vezi postul trecut). Nu acum ca nu-i graba, dar in viitorul apropiat te am in vedere. Daca toate decurg conform planurilor mele este posibil sa nu fie nevoie de inca o scrisoare deschisa catre tine si la anul. Anyway ... e prea devreme pentru mine ca sa continui sa scriu aceasta scrisoare catre tine, actually nici nu stiu de ce am inceput-o ... de fapt cred ca voiam sa promovez cateva lucrari gasite pe deviantart.com care m-au inspirat; cat despre gadget-urile dorite .. le stergem de pe lista si voi apela la tine pentru ceva mai substantial! Greuceanu out!

:i heart pink bunny: by ~-d4rk-h4l0-

Deceiver by *Beloved-Creature

Evil Bunny by ~Rose-Layon

Evil-Bunny again by ~Jsamra

evil bunny by =MarthaLights

Bunny by *alecan

Death Bunny by ~Teagle

dunny custom in progress by ~JasonJacenko

Evil Easter Bunny by *sharpie99

Self-Control by *Marauder6272

No comments:

Post a Comment

p r o f i l e


Copyright © carlibux 2011. All right reserved